Gratis verzending vanaf €25
Klantbeoordeling 4.5/5
Binnen 24 uur verzonden
Binnen 14 dagen retourneren

Garantie & Klachten

Garantie 
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij je aan te leveren. Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen, dan kan je aanspraak maken op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij het ten allen tijde in behandeling nemen en direct een passende oplossing bieden.

Onder deze garantie vallen niet:
Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik, defecten en slijtage welke te verwachten zijn bij normaal gebruik.
Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door Goux.
Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, verkleuring of nalatig onderhoud.

Klachten
Mocht je een klacht hebben over een geleverde dienst, product of elders, dan kan je je klacht sturen naar info@goux.nl. Via deze weg kunnen wij er het beste en snelste mee aan de slag. Wij zullen de klacht dan in behandeling nemen, en streven ernaar om de klacht binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.