Gratis verzending vanaf €25
Klantbeoordeling 4.5/5
Binnen 24 uur verzonden
Binnen 14 dagen retourneren

Meest gestelde vragen

  1. Klik bij het gewenste artikel op ‘Toevoegen aan winkelwagen‘.
  2. Kies vervolgens voor de optie ‘Bekijk winkelwagen‘.
  3. Controleer in de Winkelwagen je bestelling.
  4. Vul je adresgegevens in (Goux gaat met de door jou verstrekte gegevens strikt vertrouwelijk om).
  5. Selecteer debetalingsmethode die je wilt gebruiken. Je kunt 100% veilig afrekenen met diverse betaalmethodes. Als je de bestelling afrond word je automatisch doorverwezen naar de veilige website van Sisow.

Je kunt bij Goux betalen met:

  •  
  • VVV Card
  • Klarna

Als een product is uitverkocht, zullen we deze proberen zo snel mogelijk aan te vullen. Op onze Instagram en Facebook pagina’s zullen we je op de hoogte houden van de laatste updates, maar je kunt ook bij het uitverkochte product je e-mailadres invullen, dan ontvang je een mailtje zodra het product weer op voorraad is. Ben je toch erg nieuwsgierig, stel je vraag dan gerust via de mail, instagram of facebook.

Pre-orderen wil zeggen, vooruit bestellen. Wanneer wij weten dat er hele gave nieuwe items aankomen, willen we jullie niet langer laten wachten en al de mogelijkheid bieden tot bestellen. De levertijden verschillen per item, vaak vermelden we de verwachte levertijd bij het item zelf.

Bij Goux weten we hoe hebberig je kunt worden van mooie items, en daar wil je natuurlijk niet lang op wachten. Daarom streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Heb je je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst, dan wordt het binnen 24 uur verzonden. Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven e-mailadres en een mailtje met de Track & Trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op, e-mails kunnen in je spambox belanden!

Wanneer je winkelmand een waarde heeft boven de € 25,- verzenden we je bestelling gratis.

Als dit niet het geval is dan zijnde de verzendkosten voor pakketten die niet door de brievenbus passen zijn binnen Nederland € 6,75. Voor brievenbus pakketten rekenen wij € 4,-. Ook vind je jouw verzendkosten in de winkelmand of afrekenpagina van onze website. 

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem in dit geval direct contact met ons op.

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Is je aankoop toch niet helemaal wat je er van had verwacht? Jammer, maar no worries! Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je aankoop, mits deze voldoen aan onderstaande eisen, retourneren middels dit retour formulier.

– Zonder retour formulier nemen we geen items retour. 

– Artikelen mogen niet beschadigd zijn en dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd. 

– Retourkosten zijn voor de afzender. 

– Verzeker wanneer nodig je retourzending, kapotte items (door verzending) worden niet retour genomen. 

– Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs.

– Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden niet retour genomen.

– Retourzendingen die niet voldoen aan ons retourbeleid worden niet terugbetaald.

Wil je jouw product ruilen voor een ander product? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@goux.nl. Wel draag je zelf de kosten voor de terugzending + het opnieuw versturen van het product.

Mail je klacht z.s.m. doch binnen 3 dagen naar info@goux.nl met de volgende gegevens:

Beschadigd geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Foto’s van de beschadiging(en)
  3. Foto van de verzenddoos
  4. Foto van het verzendlabel op de doos

Verkeerd geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Foto van het verkeerd geleverde artikel

Incomplete geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Artikelnummer van ontbrekende item

Je kunt géén aanspraak maken op de garantie bij:

– Beschadiging door opzet of nalatigheid

– Uitzonderlijke slijtage

We vragen je niets te retourneren voordat je antwoord van ons hebt.  Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Geen paniek! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen 7 dagen op je rekening of PayPal account verwachten.

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij je vragen om het volgende te doen:

Voeg bij je retour een briefje en vermeld daarop: Naam, ordernummer, artikel en reden van retour.

Stuur een e-mail naar info@goux.nl en vermeld daarin de volgende gegevens:

– Naam, ordernummer, artikel, reden van retour en dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen.

– Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee (zo kunnen wij je retour sneller terug vinden).

Wanneer wij een on-aangenomen pakket retour krijgen, zullen wij deze 1 week bewaren. In die tijd kun je contact met ons opnemen om het pakket nogmaals te laten verzenden. Hier brengen we echter wel verzendkosten voor in rekening.